Snimio sam hranu za 2 nedelje da smršam - Evo šta se desilo | BA.Lamareschale.org

Snimio sam hranu za 2 nedelje da smršam - Evo šta se desilo

Rezultati su zapravo prilično impresivno.

Nisam u brojanje kalorija, ali nakon proslave mog rođendana u prosincu i odlaska HAM između Božića i Novu godinu sam bila potpuno van staze sa zdrave ishrane ciljeve.

Dakle, kada me je žensko zdravlje izazov da isprobam aplikacija za hranu za praćenje koji je pomogao da izgubite težinu snimanje vaše obroke sa fotografijom, bio sam spreman da ga probam u ime vratim u formu.

U Lose It aplikaciju (dostupna na iTunes, Google Play, i Amazon) ima novu funkciju koja se zove "Snap It" koja izračunava info prehrana obrok kroz slike.

Iako postoji još nekoliko Kinks (to je još uvijek u beta), neki nutricionisti kažu da je ova aplikacija može pomoći ljudima da bolje izbor hrane.

Preuzeo sam Lose It besplatno na iTunes, postaviti moj profil, i postaviti moj cilj izgubiti tri kilograma u naredne dvije sedmice.

Aplikacija je rekao da će dostići svoj cilj do 3. Februara 2017. Prema aplikaciju, gubi tri kilograma u dvije sedmice bi bilo izvodljivo, ali izazovan i zahtijevaju puno intenzivnog vježbanja.

load...

Jer sam generalno zdrav jede i vježba svaki dan, mislio sam da sam se na dobar početak.

Lose Također je predložio da se drži do 1.218 kalorija dnevno budžet i pokvarila baš koliko treba da se jede za doručak, ručak, večera i grickalice: 245, 306, 435 i 245, respektivno.

Onda sam bio isključen!

Prvi dan

Moje breakfast was grčki jogurt i borovnice uz šalicu crne kave.

Pukla sam sliku svog doručka, a zatim sugestije šta hrane može biti pojavila na ekranu.

Cheesecake bila opcija, zajedno sa sladoledom i knedle.

Iz nekog razloga, grčki jogurt nije bio na listi.

Što je značilo, morao sam ručno traženje za to.

Kao i druge aplikacije hrane za praćenje, kada sam ukucao "grčki jogurt" tona supermarket marki došao.

Kada sam saznao Fage 0 posto grčki jogurt, to me je pitao koliko grčkog jogurta sam jeo, tako da bi mogao pravilno izračunati ishrani.

Eyeballed sam tačan iznos, koji je izgledao kao četvrtinu kup za mene, a onda je ušla u broj borovnice na mom jelo i crnu kafu.

Bio sam iznenađen da je moj doručak je samo 65 kalorija.

Za vrijeme ručka, Snap Nije imao pojma da sam jeo dimljeni losos sa krem ​​sir na tost, pa sam morao da traženje za sve sastojke.

Za svaki obrok koji sam napravio kod kuće, guesstimated sam iznos sam jeo jer je zapravo mjerenje svaki sastojak osećao kao previše posla, ali vjerojatno bi bilo korisno da precizno izračunati koliko kalorija sam jela.

Za večeru te noći sam imao enchiladas, koje je moja mama, u kući mojih roditelja.

Kada sam uzeo fotografiju, enchiladas zapravo pojavio kao jedan od mojih prijedloga.

Jej!

Ali lukav stvar je da se to ne zna šta je bilo u enchiladas.

Tražio sam opcije, ali svi koji su došli do bilo lanca restorana predjela.

Morao sam da se zadovolji "enchiladas domaće", jer je to najbliža stvar obrok.

Moji roditelji su mi se rugala zbog postane paparaco hrane preko noći.

Inače, uspješno završio prvi dan ispod kalorija budžeta, zahvaljujući minimalnim grickanje i 45-ak minuta klase kickboxing, što sam bio u mogućnosti da se prijavite u aplikaciju kalorija praćenjem kao "boks klase."

Prema Lose It, moj razred spalio 211 kalorija.

Drugi dan

Budući da je tako lako ostati u mom kalorija budžeta prvog dana, osjećao sam prilično dobro o čuvanju moj napredak doći dan-dva.

Za doručak, imao sam dvije čokoladne vafle iz Trader Joe-a s organskim maslacem od kikirikija i bobice.

Uprkos komadićima čokolade, smatrao sam da je obrok bio prilično zdravo.

Pukla sam sliku, i dok je to uradio pokupiti vafle, morao sam da se specifične na brend.

Isto važi i za maslac od kikirikija.

Kad sam izračunati cijeli svoj doručak, veliki ukupno je 295, malo dalje od moje predložene unos 245. Međutim, nisam bio previše zabrinut, s obzirom da sam bi ceo dan, u New Yorku žena marta, a najvjerojatnije nedostaje ručak.

Baš kao što sam i mislio, propustio sam ručak i grickalice tokom dana dok sam maršira.

I dok večere valjanih oko, moj telefon je umro.

To je značilo da sam propustio fotografiju opp za pileći marsala sam jela u italijanski restoran.

Ali sam završila ulaska u informacije kada sam došao kući.

Možete odjaviti u bilo kojem trenutku.

Treći dan

Jedan od najvećih borbi koristeći Snap je jeo u restoranima koje nisu bile lance.

Kao i većina kalorija brojanje aplikacije, Lose It ima info kalorija za puno super zajedničkih restorana, kao što su Applebee i Olive Garden, ali ne i lokalnih restorana volim pogoditi gore.

To je zaista teško procijeniti kalorija info mog obroka.

Na primjer, sljedeći dan sam imala ručak sa prijateljem u trendi restoran i nije mogao naći ništa imalo blizu losos, tuna, jastog sushi roll sam naručio.

Pa sam slučajno odabranih pikantnom tuna roll iz pretragu i ručno dodao ekstra sastojaka.

Kroz brunch, moj prijatelj me je podsetio da mi je bilo potrebno da se slike moje hrane prije nego što sam je pojeo, zadirkivanje mene cijelo vrijeme.

Dan četiri i pet

U ponedjeljak, odlučio sam da teži sebi.

Nisam očekivao da je izgubio sve, tako da sam bio stvarno iznenađen da sam bio dole jednu funtu od petka.

Za doručak, jeo sam ono što sam mislio da je zdrav-ish obrok: domaći slanina, jaje, i sendvič sa sirom na kroasan.

Sama sam, svaku stavku hrane zvuþao, ali zajedno je udario moj ukupan unos kalorija na 587. To je oko dva puta moje preporučeni unos od 245!

Snap odmah prepoznao da sam jeo sendvič na kroasan sa slaninom, jajima i sirom, ali onda sam morao da uđe kakav slanina, jaja i sir sam jela.

Obično bih jedem bez razmišljanja, ali s obzirom da broj me više svjesni što sam stavlja u usta ostatak dana.

Za ručak sam imao neke ostatke odrezak i quinoa, a za večeru sam šlag neke piletine, okra, i pržene plantains.

Gurnite prepoznao piletina, ali morao sam kucati na bokvice i okra.

Uprkos mom nezdrav doručak, uspeo sam da ostanem u mom budžet sa 75 kalorija na pretek.

Sutradan sam otišao na večeru sa svojom porodicom i jeo svinjska rebra sa bijelim riža i salata.

Opet, aplikacija uhvatio rebra, ali morao sam da uđe kakav rebara i ručno ukucati mojoj strani jela.

Ja sam budala za bijele riže i obično gomilaju na moj tanjur, ali Lose me podsjetio da je kup je 205 kalorija.

Takođe sam saznao da jedem šest unci rebra (ili dva rebra) je 420 kalorija na miru.

Da ostane u mojoj 435-kalorija večeru budžeta, odlučio sam da jedem jedan i pola rebara, samo su neki od riže, i preskočite moj uobičajeni čašu vina.

Dan šest i sedam

Na dan šest, ja sam visokog intenziteta interval klase obuku i spalili 371 kalorija za 45 minuta, a zatim je proveo sredu u vinariji sa prijateljem.

Budući da smo bili degustacija vina, nisam htio da se slike svakog pojedinog čašu vina sam popio, pa sam odlučio da ručno unijeti svakoj čaši.

Procjenjuje se sam da sam imao oko tri čaše crnog vina ukupno cijeli dan, koji je izašao na 700 kalorija.

U ovom trenutku, nisam shvatio da sam pio toliko, jer smo polako pili cijeli dan.

Na večeri, bio sam ugodno iznenađen kada Snap je prepoznao da sam je jeo piletinu, ali onda sam morao da se specifične o tome kako je kuhana (pržena) i ono povrće sam jeo (krompir i zelene).

Uprkos mom prepuštajući se puno vina cijeli dan sam bio 50 kalorija kratak za taj dan.

Od kad sam izrezati grickalice i ja smo radili da je jutro, znao sam da imam dodatnih kalorija upuštati.

Pogledajte neke od najluđih dijeta ljudi zapravo pokušali izgubiti na težini.

Do četvrtka noć, ja sam službeno više koristi izgubiti.

To je bila neka vrsta muke da zadržim jesti ili nešto za piće dok sam uzeo sliku o njemu.

Također je bilo dosta vremena kako bi bili sigurni Snap to zapravo dobio obrok u pravu a ja nisam bio uvijek siguran kako sam jeo mnogo grama mesa ili povrća.

To plus činjenica da sam pojela dosta obično je teško reći da li Snap To je kalorija tačaka bili precizni.

Međutim, mislim da sam češće jela kod kuće, ponovio obroka, i bio je strog mjerenje od porcije, Snap Bilo bi od pomoći.

(Hit dugme-i reset spali masti kao lud sa ženskim zdravlja The Body Clock Diet!)

Osmi dan i devet

Za petak ručak (ili dinner.because sam slučajno prijavljeni obrok kao večeru i bio previše lijen da ga promijeniti), naredio sam salatu s žaru piletina, Sundried paradajz i mozzarella.

Uzeo sam fotografiju i pravilno predložio "salata", ali onda sam morao da pogodi koliko svaki sastojak je zapravo u tome.

Za mene, to je bilo više dosadan nego što je bilo vrijedno.

Te noći, napravio sam seriju tjestenina napravljena sa leblebije i prelivena sa paradajz sosom kod kuće.

Snap To mi je rekao da su dvije unce došao na 200 kalorija!

A pošto sam se upustio u luk čvorova ranije u toku dana (oni su 345 kalorija, BTW), stvarno mi je trebalo držati u okviru kalorija budžeta.

Procjenjuje se da je oko dva spoonfulls tjestenine je dva grama.

Šokantno, nisam bio gladan nakon obroka da malo.

U subotu, otišao sam na ručak sa mojim prijateljem i potpuno je pao staze.

Naredio sam prženi kiseli krastavci, bizona makarone sa sirom, i div omlet.

Takođe sam odbacila izgubiti.

Nisam htio da zna koliko kalorija sam konzumiranja.

Nisam htio da se ni pokušao izračunati u svakom zalogaju.

Dok sam pojela samo pola moje omlet, pola makarone sa sirom, a moj udio kiselih krastavaca, i dalje osećao krivim.

U subotu uveče, pio sam vodu sa odrezak, salata, i slatki krumpir.

Lose It prepoznao da sam jeo odrezak, ali onda sam morala pronaći slatki krumpir i salatu.

Na samo 230 kalorija, ja sam bolje o praćenju mog napretka.

Dan 10

Probudio sam se, otišao u teretanu, i da li klase znanost kamp koji spaljeno oko 402 kalorija, prema izgubiti.

Onda, imao sam dva Trader Joe vafli sa jagodama i banane i crne kave i maslac od kikirikija.

To nije pokupiti vafle pa sam ih ručno unijeti.

Tog popodneva, otišao sam na ručak s mojim prijateljima i imao huevos rancheros i pokupili jaja i guac, nego zato što nije bio u restoranu lanca, našao sam nešto slično navedenu na aplikaciju i sam odabrala to.

Doručak je izašao na 219, ručak je bio 581, a ja sam imao bijelog graha čili za večeru koji je izašao na 261.

Dana 11 - 14

Dođi ponedjeljak, radila sam posao temp u kancelariju u kojoj nije bilo mnogo opcija zdravi obližnjem restoranu.

Dakle, ako nisam donijeti ručak, ja sam u osnovi zajebao, jer to znači da je naredio nešto prepun kalorija.

Na kraju sam se pakuje svoje ručkove i marljivo kuhani moj doručak i večera.

Za doručak sam jeo jaja sa dimljenim lososom i za ručak sam već pojeo ostatke od noći, kao što su beli pasulj čili s lean zemlju Turska, koje sam ručno unijeti.

Jedna stvar koju sam primjetio tokom mog prošle sedmice je da su moji delovi su počeli da se manji, ali sam ne osjeća lišen.

Na primjer, umjesto da gomilaju riže, samo sam pojeo nekoliko kašika.

Sa Snap On, mislio sam više o tome koliko namirnica I normalno jeli stvarno me koštati, kalorija-mudar.

Na moj zadnji dan korištenja Lose It, težio sam se i otkrio da sam izgubio četiri kilograma u dvije sedmice, idući od 131 funti do 127.

The Verdict

Dok Lose It učinio mi pomoći da izgubite težinu, nisam siguran da sam idealna osoba da se koristi.

S obzirom da sam jesti u restoranima ne-lanca i ne ponavljaju obroka često, bilo je teško pronaći precizne kalorija računa za moju obroka.

Takođe, bilo je teško za aplikaciju da uče o svojoj ishrani, jer sam toliko često promenio se.

Da sam svaki dan jeo slične stvari koje bi ga puno lakše Snap je prepoznati ono što je na tanjiru.

Takođe, nije pomoglo da sam bio previše lijen za mjerenje moju porcije kad sam pripremanje jela kod kuće.

U idealnom slučaju, osoba koja koristi ovu aplikaciju bi se što većinu obroka kod kuće, površine njihovi sastojci, a obično prepustiti na lanac restorana navedene na aplikaciju.

Ako su ti zahtjevi zvuči kao NBD u vama, mislim da bi definitivno neki uspjeh.

load...

Povezane vijesti

10 načina za dobivanje ravnog želuca

Najbolja svetla piva

6 Pića koja će smanjiti stomak

5 stvari koje morate znati ako pokušate da izgubite masno brzo

5 načina da se prevarite u jesti manje

Podešavanje najmanjih golova Moglo je da pomogne da izgubim 70 kilograma i izgradi mišić

Post Gubitak težine

Ispitao sam žvakaće gume umesto sakanja nedeljom - Evo šta se desilo

Promenio sam svoju dijetu baziran na tipu svog tela - Evo šta se desilo

Kako se konkurentni Eaters ostanu fit? I ostala pitanja koja prate

5 načina snimanja više masti nakon svakog pojedinačnog treninga

Iskusan da udari vašu dijetu?

TRUTH O Doručku i težini: Da li vam stvarno pomaže da pade kilogram?